Ticket Sistemi Resimli Anlatım
TİCKET SİSTEMİ KLAVUZU
Ticket sistemi Nostale.tr takımına şikayet itiraz v.b bildirilerinizi ulaştırmak amacıyla kurulmuştur.Yeni ticket sisteminde "Oyun" bölümüne yazacağınız yazının başlığının(Konu Başlığı) manuel(elle) olarak değil otomatik olarak girildiğini göreceksiniz.Bu konuyu takip ederek hem ticket sisteminin kullanımını hemde yenilenen yüzü hakkında görsel klavuzu bulabilirsiniz..
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]DESTEK BİRİMLERİ İLE İLETİŞİM
Bu bölümde 3 ayrı kategori mevcuttur. (OYUN,FORUM,PAYMENT-ÖDEME).
OYUN
Oyun içi problemlerinizi, ceza itirazlarınızı, hile-real hayata yönelik satış v.b ihbar ve bildirimlerinizi yapabileceğiniz destek birimi kategorisidir.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]1-Hesap isminizi yazın.
2-Hesabınızın kayıtlı olduğu mail adresinizi yazın.
3-Hesabınızın kayıtlı olduğu mail adresinizi tekrar yazın.
4-Burada itiraz veya şikayet edeceğiniz otomatik başlıklardan size en uygun olanını seçin ve aşağıda açılacak olan pencerelerde istenen bilgileri bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurun.Farklı bir konu belirtecekseniz, "çeşitli" seçeneğine tıklayarak aşağıda açılacak olan pencerede "Lütfen probleminizi açıklayınız" yazısını doldurun.
6-Resim upload sitelerine upload ederek gönderdiğiniz link halinde SS'ler hiç birşekilde işlem görmeyecektir.Bu nedenle 6. seçenekte Ticket panelimiz üzerinden upload yapmanız gerekmektedir.Gözat seçeneği ile bilgisayarınızdan resimleri buraya upload edebilirsiniz.Yapacağınız bu upload işleminin kuralları aşağıdaki gibidir;
•Resim 512 KB dan büyük olamaz.
•Haricinde sadece şu formatlara izin verilir: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt
•Göndermiş olduğunuz resimlerden bir tanesi bu koşullara uymazsa, cevabınız resim olmadan kaydedilecektir.
Tüm işlemleri yaptıktan sonra aşağıda belirecek olan " " Butonuna tıkladığınızda.Ticket'ınız İlgili destek birimlerimize ulaşmış olacaktır.
Oyun bölümü - Ticket örneği Aşağıda Mevcuttur..
*Örnekte bulunan sunucu,hesap ismi ve itiraz hayal ürünüdür.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]İlgili kısımlar doldurulduktan sonra butonuna bastığımızda karşımıza aşağıdaki gibi bir uyarı gelecektir
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Daha sonra Mailinize gelen, bildirim sistemi geçmişinde aşağıdaki yazılar yer alacaktır.
Bildirim Geçmişi web sayfamızda tarafınızdan her zaman şu bilgilerle görüntülenebilir:
Anahtar: g2ae52adf40ed622c19d50f651b48xxxx
Denetim Rakamı: 2914ca45f566e2b0225a73f4a30xxxx
Açmış olduğunuz bildirim cevaplandırılınca tarafınıza email gönderilecektir.
Sizde aşağıdaki resimli örnekteki gibi,
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Bildirim Geçmişine" giderek mailinize gelen "Anahtar" ve "Denetim Rakamı"nda verilen kodları buraya yazabilir ve 'e tıklayarak ticket geçmişinize ulaşabilirsiniz..
Geri dönüş yapılan ticketlara dilerseniz bu panelden "Cevapla" seçeneğini kullarak, yeni yazınızı yazabilirsiniz.Böylelikle ticketınız güncellemiş olur.